torsdag, februar 08, 2007

pusse opp soverommet

Jeg har mange prosjekter som skulle vært ferdig, peisestua, gjestetoalett, gjesterom og gangen. Nå har jeg også lagt til ett til, soverommet vårt.

Vi pusset opp soverommet i 2000, så slik sett er det ikke nødvendig. Tanken den gangen var og male listene og dørene hvite, de er fremdeles trehvite... Det var liksom det jeg tenkte å få gjort nå. I tillegg skal jeg sy nye gardiner, kjøpe nye nattbord og få laget en hodegavl. Jeg trenger også en ny kommode og tenkte jeg skulle få tak i en gammel en som jeg skulle male. Veggene er hvit og beige stripete og de får være som de er. Tanken var å få inn litt blått, noe lignende den blåfargen på bildet nedenfor. Hvitt, beige og blått, det tror jeg kan bli fint. På country living sine sider er det et hus som bruker den blå fargen jeg kunne tenkt meg. Nå fikk jeg ikke lagt ut disse bildene her men du finner dem på House of the year 2006.


foto: House Beautiful

Skal prøve å få lagt ut noen før og etter bilder etterhvert. Tanken er å starte så fort som mulig, problemet er å få tida til å strekke til :)

Gjesterommet er også ferdig planlagt så det er bare å begynne egentlig, rommet skal være i hvite nyanser. For de øvrige oppussingsprosjektene gjelder fremdeles TTT (Ting Tar Tid!!).

3 kommentarer:

Interiørhuset sa...

Har vi ikke alle masse prosjekter som vi skulle ha ghordt...man den tiden er alt for kort.jeg har også en del rom som skal fikses men det ser ut som det kommer til å ta tid før jeg klarer å bli ferdig.Den farge kombinasjonen på soverommet blir sikker kjempe fint=) Lykke til

Anonym sa...

Gleder meg til å se før og etterbilder er jo sååå gøy!

Lykke til med jobben, er jo ikke så veldig gøy å male lister, men sååå mye finere når det er gjort!

Ha en fin helg!

Mia sa...

Spennende med denne oppussingen din. Fargene du velger er jo veldig fine sammen. Og lister - de er jo finest som hvite, men litt av en jobb å få gjort det. Gleder meg til bilder etterhvert.