lørdag, mars 24, 2007

soverommet før & etter

Forrige lørdag ble vi endelig ferdig med soverommet. Det har tatt litt tid å få lagt ut bildene, men her er de. Fortsatt god helg alle sammen :)

før: Rommet har lyse farger, men det føltes veldig mørkt.





Her fikk jeg visst med en linselus :)


Etter:








Jeg syns det ble mye triveligere slik :)







Speilet har jeg tatt av stativet det sto på. tenkte å henge det på veggen, men er usikker på om det passer inn. Jeg hadde ikke hjerte til å male det hvitt. Det får stå i kroken så lenge. Kommoden var jeg lenge usikker på, men etter å ha gitt den en litt slitt finish og nye knotter, er jeg kjempefornøyd med den. Så nå er rommet ferdig, bortsett fra noen bilder i et par rammer :)

12 kommentarer:

elin1976 sa...

Der kom rommet til sin rett! Gurimalla hvor fint det ble.
Jeg malte soverommet vårt i fjor sommer nå genstår bare vinduskarmen og skapet. Det kommer til å bli en kjempeforandringe. Ditt ble rå lekkert! Ha en fin kveld:O)

Anonym sa...

Det blev jättefint, vilken skillnad det blev med det nya taket! Jag förstår om du tvekar till att måla spegeln, den är ju så vacker, men jag tror att den skulle vara lika fin som vit.

Sol sa...

Lekkert ble det,gjennomført og fint,og som elin sier, rommet kom til sin rett ;-}
Nattaklem

Anonym sa...

Det ble kjempeflott, og jeg synes kommoden ble råbra!!!! Veldig fint, nå sover du nok godt;)

Heidi sa...

Har kosa meg og "bladd" i bloggen din, så nydelig soverommet ble, ja oppussing tar sin tid, man blir på en måte aldri ferdig.......Ha ei fin uke til deg!!

Bestefars Verksted. sa...

jøss,for en forandring !! Taket kan jo ikke sammenlignes med sånn det var , og jeg kan ikke utstå disse tak-ess platene,de er grimme ! Men nå ble det rett og slett lekkert , nydelige duse farver !! Nyt våren !!

Anonym sa...

Utrolig fint!! Og den kommoden er bare vakker, jeg vil også ha en sånn!! :)

Anonym sa...

Åhhh så fint det er blitt, lekkert rett og slett!

Kommoden var jo et funn, fantastisk fin fasong på den, og veldig pent når den var så høy!

Line sa...

Oj så fint det ble!!! Helt herlig :)

scrolla sa...

Fint! Och vilken otroligt snygg taklampa!

Anonym sa...

Nydelig soverom ja! Tenker dere sover godt der. Syns rommet hadde en fin blanding av klassisk og nostalgisk jeg. Deilig m forskjellige strukturer. Lekkert m litt blått i detaljene.

Gratulerer! Beate

Vangen sa...

For et fint soverom! Ble kjempe lekkert!Og de putene til gjester så skikkelig eksklusive ut:)