lørdag, april 28, 2007

en flott solskinnsdag

I dag reiste vi til nærmeste by for å handle nytt digitalt speilreflekskamera. Har lenge vurdert det og fant ut at det var på tide å bytte ut vår gamle Nikon F70 med en D200. Så får vi se da, om fotografen står til kameraets forventning :)


Dette er en av yndlingsblomstene mine, dessverre husker jeg aldri navnet på den.
Syns den er utrolig flott og så er den veldig holdbar. Denne buketten kjøpte jeg fredag 13 april og dette bildet er tatt i dag! Ingen andre avskårne blomster holder så lenge for meg.


Det er ikke lenge nå før epletrærne mine blomster.


Morelltreet i full blomst.

foto: Rine

Jentene har kost seg ute i lekestuen i hele dag. Her bakes det sølekake med sesongens ingredienser, morellblomst.

2 kommentarer:

elin1976 sa...

Fantastiske bilder! Her er og prinsessa ute i lekehytten fra morgen til kvel. Hun blir visst aldri for gammel. Nå har de startet en lese klubb! Så i går hadde de hentet masse puter( som jeg har sydd til rommet hennes) og pynteting for å dekorere hytten. Hehe de koser seg og vil nesten ikke inn. Det er herlig med et slikt vær. Ha en flott søndag:O)

Line sa...

Gratulere med nytt kamera! Jeg ønsker meg også et slikt kamera..Er det ikke deilig med all blomstringen nå!? våren er den beste tiden på året synes jeg :)