fredag, juni 08, 2007

queen of hearts

Her er noen bilder av det ferdige quilteteppet, som måler 140 x 210 cm. Jeg har ikke quiltet så mye på det, fordi jeg ikke syns det passet pga de broderte feltene. Teppet er gjennomgående rosa og jentete og fordi det er en mengde hjerter i teppet, i form av broderier og quilting, har jeg valgt å kalle det Queen of Hearts :)


(klikk på bildene for større bilde)



Her ser dere noe av quiltingen i teppet. Lukkekanten ble rosa, men jeg ville valgt et rosestoff hvis jeg hadde hatt mer igjen.



Her er noen av broderiene i teppet, Jeg har valgt flere typer hjerter, monogrammet mitt og mine barns navn. Dessuten har jeg fått plass til noen tekster, bl.a et barnerim. Et ganske personlig teppe har det blitt :)




Flere broderier.

Nå har jeg vel blogget nok om dette teppe tenker jeg ;)
Nå er det på tide med nye prosjekter.

Ha en fin helg alle sammen!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Helt nydelig arbeid,dette er det beste jeg har sett på lenge.Har også kjøpt en slik maskin,og det er jo så utrolig mye flott en kan få den til å brodere.Laster du ned fra nettet?...hvilken side?Så søte de små diktene.Hører fra deg,ha en flott helg

Anonym sa...

Så fantastisk nydelig det teppet ble...nydelig med flere lapper med monogrammer og rim på...nydelige farger du har satt sammen også...klart du måtte vise det bedre frem til oss!!

[morgrethe] sa...

Dette må jeg bare kommentere. For et flott teppe, fantastisk fint.

Anonym sa...

Hei igjen,jeg bruker også den siden,masse fint der, men det tar jo evigheter å komme seg gjennom alle de forskjellige broderiene. Mange muligheter!Du er kjempeflink,sikkert flere med meg som synes det.Vi høres