tirsdag, juni 19, 2007

quilteteppe ...igjen!

Takk for alle de flotte kommentarene dere legger igjen her, det setter jeg virkelig pris på :)
Jeg håper ikke jeg kjeder dere for mye nå med å legge ut enda flere bilder av ting jeg syr, men akkurat nå har jeg ikke så mye annet å vise frem. Med andre ord, er veldig opptatt av å sy for tiden ;)

Dette quilteteppet holder jeg på å lage nå. Det er ca. 140 x 210 cm. Jeg er ferdig med fronten og teppet er klart til å tråkles sammen med vatt og bakstykke. Vatten jeg bruker er Hobbs Heirloom Premium 80/20. Bakstykket har jeg ennå ikke bestemt meg for så akkurat nå ligger det på vent.
Dette teppet skal forresten selges, så hvis noen er interessert så send meg en mail.

Klikk på bildene for detaljer.


Her kommer bilder av noen av broderiene på teppet;



"L´amore mantiene giovani", fritt oversatt betyr det; den som elsker vil forbli ung.





Disse bildene viser ikke hvordan teppet blir til slutt, da det blir anderledes vattert og quiltet.

6 kommentarer:

Line sa...

Utrolig lekkert!
De små visdomsordene gikk rett i hjertet på meg ..

Anonym sa...

Men gud så fint med det skrivna. Du är så himla duktig och färgerna är så underbart fina ihop!

Anonym sa...

Åhhh så nydelig!! Klart vi IKKE blir lei av de vakre søm arbeidene dine!

Nydelige farger, og nydelig med sitater og brodering på teppet!!

Anonym sa...

Igjen: nydelig! Like spent hver gang jeg stikker innom deg. Ser du også koser deg med maskinen. Spent på neste prosjekt jeg (",) Ha en fin helg!

elin1976 sa...

Dette er noe av det nydeligste jeg noen gang har sett. Vær stolt av det. Klem fra Elin:O)

TORTALCACAO sa...

I love your blog! !L'amore mantiene giovani e anche belli e sani!
Best wishes!