mandag, mai 14, 2007

gjestetoalettet

Som tidligere nevnt har jeg et toalett under planlegging. Eller kanskje rettere sagt; det er ferdig planlagt, men jeg leter etter de rette elementene som skal passe inn i rommet.

Selve rommet skal være hvitt & lys antikk, det er hvitmalt faspanel i taket og marmorfliser er kjøpt inn til gulvet. Under er det bildet som har gitt meg inspirasjonen til toalettet. Problemet er å få tak i det rette blandebatteriet og vasken. Begge deler skal nok importeres fra USA. Blandebatteriet har jeg funnet for noen år siden, men nå når jeg skulle bestille så ble jeg i tvil... Typisk :) Så jeg leter litt til, vil ha den perfekt!



Jeg har kikket etter vasken her hjemme, men sant å si finner jeg ikke den rette looken og iallefall ikke til rett pris. Sist høst fant jeg vasken med stor V, akkurat det jeg var ute etter og til en kjempepris, kr. 1000,- med frakt fra USA! Heldigvis forsikret jeg den, for under ser dere hva jeg fikk i posten. Hadde de bare pakket den litt bedre inn!! Jeg hadde ikke noe utlegg på den, men jeg leter fremdeles etter en vask :/ Det tar nok ennå en god stund før dette toalettet kommer i bruk...




1 kommentar:

Anonym sa...

Så kjedelig at vasken var knust når du fikk den...hvis den var forsikret kan du vel kanskje bestille en ny?

Er ikke lett å bestemme seg, når det kommer til stykke så er det så vanskelig å ta valget, da blir det jo slik en stund...om du skjønner..