torsdag, mai 31, 2007

quilteteppe



Her er quilteteppet jeg har holdt på med denne uken. Jeg har quiltet i mange år, men lite de siste 2-3 årene. Er ikke tålmodig nok til all den håndquiltingen som må til. Jeg har med andre ord mange UFOér liggende.
Dette teppe har flere maskinbroderte innslag og det var vel det som fikk meg i gang med et nytt teppe nå. Og så likte jeg fargene og stoffene(teppet er dusere i fargene enn det som kommer frem i bildet). Akkurat nå holder jeg på å maskinquilte det og det er nytt for meg, så det kan bli et interressant resultat :)

1 kommentar:

elin1976 sa...

Så flink du er. For noen nydelige farger på teppet. Det er alltid så gøy å se hva dere andre blogger lager og ikke minst kan. Gleder meg til å se når dette teppet er ferdig. Ha en fin fredag. Klem fra Elin:O)