lørdag, desember 15, 2007

Høsttakkefest & jakt

Her kommer noen bilder fra høsten som har vært.
Vi har gjort det til en tradisjon og ha en slags thanksgiving.
Å ha en unnskyldning til å be venner og familie på kalkun med mye godt tilbehør, det liker jeg :) Bildet viser mitt forsøk som blomsterdekoratør på årets høsttakkefest.
Her har jeg blandet røde & oransje ranukler med røde nelliker. Et ganske stort sprang for meg som helst bare skal ha hvite blomster og som en sjelden gang drister seg over på lys rosa ;)



Dette bildet er av husets senior på en av høstens jaktturer. Han har blitt 10 år nå og jakter ikke like godt lengre. Hørselen svikter og da er det ikke så lett å finne luftens baroner. Men, jakta er livet for en spets og Tamlin er intet unntak, så derfor skal han få jakte så lenge han orker.


Om hørselen svikter så blir det fremdeles fugl, her er årets røy.

2 kommentarer:

Line sa...

Å for en nydelig blomsterdekorasjon du har laget! Flott bilde av hundene på jakt (¨,)

Gunhild sa...

Hei! Jeg hadde ikke tenkt å komme med en jaktkommentar. Men jeg har kikket på hele bloggen din og har blitt så inspirert av de fine rommene, møblene og alt det fine du syr. Håper det er ok at jeg linker til deg, for jeg har lyst til å komme tilbake hit.