tirsdag, desember 04, 2007

julemarked

Nå har jeg vært lenge borte fra bloggen.
Grunnen er at høsten har for meg meg og mine vært utrolig tung, mye har skjedd.
Heldigvis lysner det nå og her kommer noen bilder fra en stand jeg hadde på et julemarked i helgen. Her hadde jeg forskjellige ting til salgs, slik som sengetøy, pynteputer, quiltetepper, julestrømper og duftposer. Jeg fikk utrolig overveldende tilbakemeldinger på tingene jeg har laget og det setter jeg stor pris på. Det var en morsom opplevelse og utrolig lærerikt.






2 kommentarer:

[morgrethe] sa...

Hei. For en nydelig stand, forstår godt du fikk masse positive tilbakemeldinger. Det du lager er jo så fint. Det er godt å høre at det er lysere for deg. Ha en fin advent.

elin1976 sa...

Det er jo ikke så rart det. Det er jo nydelige ting du har sydd. Synes nesten det var i går du fortalte at du hadde fått symaskin som du kunne sitte å sy monogrammer på. Her har du øvet deg i høst ser jeg. NYDELIG. Håper hva det enn var så ordner det seg og at du er tilbake her hos oss. Hadde vært veldig koseig. Har vært innom hele tiden på bloggen for å se etter deg. Å vips så var du tilbake. Kjempeflott.
Ha en super dag, snuppa. Masse klemmer fra Elin:O)