søndag, desember 10, 2006

Her produseres det tøfler



Dette er hva jeg stort sett har drevet med fredag og lørdag. Tøflene er foret med ullvatt så de er gode og varme, i tillegg er de gode å ha på. Tre av parene skal bli julegaver så jeg må nok produsere flere for utlån til gjester. Dessuten har mine to små døtre sagt klart i fra at de rosa, slike skal de ha :) Så da er det bare å fortsette, må bare krympe mønsteret først.



Dette paret er tiltenkt mamma, så får jeg håpe at hun ikke finner bloggen min før jul :))


Bestemor.


Er ikke så glad i å brodere, men dette var egentlig ganske gøy.

foto: Rine


1 kommentar:

Anonym sa...

Du er en veldig kreativ sjel!
Du får det til å se så lett ut.
Kjæresten min og jeg har et hus vi skal pusse opp til våren og årene fremover! Gleder meg mye! Heldigvis er han byggmester, og det er jo greit.

Skal bruke denne siden til å stjele litt tips og inspirasjon!
Kanskje jeg etterhvert blogger litt om det.

God jul:)