tirsdag, desember 12, 2006

Hva skal "barnet" hete?



foto: Rine

I dag har jeg besøkt valpen vår, han er 4 uker om 2 dager. Skal si det er en aktiv liten krabat :) Vi har ennå ikke funnet noe navn, føler det begynner å bli håpløst å finne noe på T. Det har vært flere mer eller mindre "gode" forslag her i huset, et av dem er Bob Kåre... Ellers vil min bedre halvdel kalle han Thunder (noe jeg ikke føler for) og vår eldste datter på 7 år vil at han skal hete Timmy. Yngstejenta på 4 år, har enkelt og greit bestemt seg for å kalle han "lille Per" :) Vi får vel prøve å bli enige om ett navn vel :) Kom gjerne med forslag :)

Ellers vil jeg takke for koselige kommentarer på bloggen min, det setter jeg veldig pris på :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhhh så søt!

Har såååå lyst til å skaffe meg en hund til, og har vurdert om det skal bli gaven til meg selv i år....

Tror nok det kommer til å bli en Am. cocker spaniel, siden det er det jeg har fra før....

Bob Kåre...hmmmm...tror nok hunden vil ta men av å bli kalt noe slikt, he, he....

Du får be mannen din teste ut navnet i parken, han får vel et annet syn når han ser for seg selv stå det og rope "Bob Kåre, Bob Kåre...." HA HA

Skal få lagt bloggen din inn på linkene mine, utrolig flott blogg!