onsdag, februar 14, 2007

highboy

Jeg har i de siste dagene konsentrert meg om å finne en kommode. Som jeg fortalte i forrige innlegg, er jeg på utkikk etter en highboy. Disse kommodene er gjerne 120-130cm høye. Jeg har undersøkt litt rundt omkring og de finnes jo i diverse møbelforretninger, men til en høyere pris enn jeg er villig til å betale og da med mye mindre sjarme enn f.eks disse som jeg har lagt ut bilde av her. Noen av disse kommodene finnes forresten på cottage chic store.

Nå er det mulig at jakten er over. Ryktene vil ha det til at svigermor har enda ett oppussingsobjekt på loftet, noen av dere husker kanskje at jeg har hentet en kommode fra det loftet tidligere(ode til kommode). Så gjenstår det å se om dette er den rette kommoden for vårt soverom :)



3 kommentarer:

Anonym sa...

Håper du finner noe på loftet, ellers får du ta en titt på denne siden her: http://tante-lilla.dk
mye fint og til en rimelig penge, og hun sender til Norge!

God helg!

Anonym sa...

Fine kommoder, men selger ikke Chic til utlandet også...Men er enig du ikke finner mye fint her...God helg;)

Stina sa...

Vad fina de var. Hoppas att du får din kommod snart!
Kram Stina