mandag, februar 12, 2007

oppussing & loppefunn

Det går fremover med oppussingen av soverommet. Det har blitt litt mer omfattende enn jeg først hadde tenkt, men slik blir det vel gjerne :) Vi bestemte oss for å bytte taket når vi først var i gang. Det var takess i taket, noe jeg aldri har likt, men den gangen vi byttet tak var det det vi syns vi hadde råd til. Nå blir det faspanel som det har blitt i de fleste rommene i huset vårt.

Ellers har jeg malt to strøk på alle listene og grunnet dørene. Nattbord er kjøpt inn og jeg hadde ganske flaks for jeg kom over noen til 40% avslag. Det er sånt jeg liker :) Lamper og kommode leter jeg fremdeles etter. Kommoden jeg vil ha er av typen highboy og det er ikke så lett å få tak i her, men jeg får lete videre.


Dette er den ene døren inn til mitt walk-in-closet, skal bli godt å få den hvit.


Her ligger listverket til tørk.


Det nye taket er nesten ferdig satt opp. Snart tid for å males..


Var innom et lokalt bruktmarked i dag for å se etter en kommode. Fant ingen, men jeg kom da ut med noe annet, bl.a denne lille egersund skålen. Likte godt den lyse blågrå fargen.

4 kommentarer:

elin1976 sa...

Gleder meg til å se ferdig resultat. Høres ut som det kommer til å bli kjempefint. Klem fra meg♥:O)

Anonym sa...

Nydelig skål!

Mye arbeid, men blir nok deilig når du får alt lyst og trivelig! Kjempe flott tak!

Interiørhuset sa...

For en flott skål=)
Og så du har stått på=) Gleder meg til å se hvordan resultatet blir=)

Anne Grethe sa...

Det kommer til å bli så flott, og verdt alt strevet.
Jeg har maken Egersund-skål, også fra bruktmarked. Ja, er de ikke kjempesøte?