fredag, februar 02, 2007

interiørblader



Dette er to av mine favorittblader. House Beautiful var jeg en ivrig fan av for noen år tilbake, har fremdeles en stor stabel i bokhylla. Dessverre fikk jeg ikke lengre tak i dette bladet her til lands og det er noen år siden jeg kjøpte det siste eksemplaret. Derimot får jeg tak i Country Living og kjøper det av og til selv om det er ganske dyrt. Så, her om dagen tenkte jeg at jeg skulle søke på disse bladene på nettet og gudene vet hvorfor jeg ikke har gjort det før?!?

Nå har jeg begynt og abonnere på begge bladene, var fort gjort å ordne det :) Men, og her kommer det beste, det er jo så utrolig billig!! For 24 utgaver av House Beautiful(to år), inkludert porto betaler jeg i overkant av 14 kr per blad!! Da jeg bestilte bladet fikk jeg også tilbud om å abonnere på Country Living i ett år for litt over 11 kr bladet(12 utgaver).

Det var vel ikke noe å lure på det :))
Nå går jeg rundt å smiler ved tanken på alle pengene jeg har spart på å abonnere, hehe.
Klikk på bildet for å gå til hjemmesiden.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det må jeg si....Bruker mye penger på interiørblader i løpet av et år, så hadde ikke gjort noe å betalt litt mindre...må sjekkes ut!

Ingrid sa...

Vakre hjem og interiør er min favoritt.. men det er jo kjekt å få tips om andre man kan sjekke ut! God søndag!

Ellie sa...

Har abonnert på Country Living i to år, til den samme bra prisen. Nå går det abonnementet ut, og jeg har ikke fornyet det, fordi jeg tenkte jeg skulle prøve noe annet. Takk for tipset om House Beautiful. Skal snarest sjekke det ut!

Line sa...

Ja det var en annen pris enn hos Narvesen det! Jeg abonnerte på Country Living for en del år siden..- og jeg leser fortsatt i de gamle bladene som jeg har i en av de maaaange blad kurvene mine :) jeg er nok en uhelbredelig bladoman..he-he