onsdag, januar 03, 2007

far & sønn



foto: Rine

Her har vi Tamlin, hunden vår og sønnen hans, som flytter hjem til oss om ca. halvannen uke. Det er vel ingen tvil om farskapet akkurat :) Navn har vi ennå ikke blitt enige om, det er vanskeligere enn en skulle tro. Vi skulle så gjerne hatt et navn på T men det er liksom ingen som utmerker seg.

Forslag så langt er Timmy, Taiko (som betyr japansk tromme), Tiro som er italiensk for skudd og Ty som er en Norrønsk gud, den tapreste av dem alle. Hva tror dere?

Ha en fin dag :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Så nydelig, kan ikke komme unna denne farskapsaken tror jeg...he,he...

Var tøffe navn dere hadde funnet, passer vel med Ty.....Så får vi håpe han lever opp til navnet sitt!

Line sa...

Så skjønn! Jeg er enig med Karna...Ty var jo et kjempefint navn, med litt av en betydning ;)!

Anonym sa...

Næmmen ÅHHHHHH, så nydelig!!!
Fare for at han er en smule lik på pappaen sin den der ja, hihi!!

Ty var et flott navn ikke minst at det hadde en slik flott betydning. Men så likte jeg kjempe godt Taiko også jeg da.....

Godt Nyttår:))

Mia sa...

Åh så nydelig valp. Jeg synes dere har mange fine navneforslag, jeg også likte Taiko (det er kanskje ikke så lett å rope på Ty i parken - "Ty, Ty, Ty, kom så..."

Anonym sa...

Vi hadde en hund en gang som het TORO. Han var veldig søt!
Ellers er jo TURBO kult, hvis han er det, da!!!