fredag, januar 12, 2007

maleri


foto: Rine

Jeg ser at det er mange bloggere der ute som viser de flotte maleriene sine,
så jeg tenkte jeg skulle slenge meg på :)

Oljemaling er jo en av mine lidenskaper, jeg trives sjelden så godt som når jeg får stå foran staffeliet og la følelsene få utløp. Dette maleriet, canis lupus, malte jeg for et par år siden og som dere ser så er jeg ingen abstrakt maler. Jeg har mange uferdige malerier rundt om i huset. Dessverre har jeg alt for liten tid til å få gjort noe særlig, men en dag når barna er større, huset er ferdig (blir det noensinne det?) og alt det andre er gjort, da..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hvilket vakkert maleri, skal si du er flink. Jeg er imponert!
Jeg elsker også å male. Hyggelig å se at det er flere som deler samme interesse. Og dette var bare lekkert.

Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver, hihi. Klem og ha ei god helg!

Anonym sa...

Oj, nå ble jeg virkelig imponert, er det du som har malt dette?!?!

Da er du kjempe flink!!

Ha en fin helg!

Line sa...

Wow!! Nydelig maleri! Så flink du er!
Ha en fin helg :o)