lørdag, januar 13, 2007

hodegavl

foto: Rine

Noen plankebiter, spiker, en sag & litt maling og vips så har man en hodegavl.

Dette er så enkelt at selv mor kan lage det, hehe :) Denne hodegavlen her er et resultat av min fasinasjon for hvite stakittgjerder og datterens behov for ny seng. Han jeg deler postkasse med er ikke alltid like entusiastisk når jeg får de vanlige anfallene av skapertrang. Han ender alltid opp med å være enig med meg, det tar bare litt lengre tid (og gode overtalelser, hehe). Og så blir han så fornøyd når han ser at jeg har alle ti fingrene i behold etter en omgang med saga :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhh så fint det ble! Nydelig, kan tenke meg at både mann og barn ble fornøyd med dette resultatet!!

Ha en fin helg!

Ingrid sa...

Så nydelig! Supert pikerom! :) Jeg holder på å innrede rom for en liten pris nå.. artig! :) GOD HELG!

Line sa...

For en super ide!!! Det ble skikkelig stilig :o)